Remaketing
Remarketing je marketingová strategie, která se zaměřuje na oslovování a cílení uživatelů, kteří již interagovali s vaší webovou stránkou nebo aplikací, ale ještě neprovedli požadovanou akci, jako je nákup produktu nebo odběr služby. Tato strategie je zaměřena na znovu oslovování těchto uživatelů s cílem je přesvědčit je, aby se vrátili na vaši stránku a dokončili konverzi.
Typicky remarketing funguje prostřednictvím sledování chování uživatele na vaší webové stránce a následného zobrazování relevantních reklamních sdělení těmto uživatelům na jiných webových stránkách, které navštíví. Tento proces pomáhá udržovat zájem uživatelů, kteří již projevili zájem o vaše produkty nebo služby, a může vést k vyšší míře konverzí a prodejů.
Remarketing může být prováděn prostřednictvím různých online reklamních platforem, jako jsou Google Ads, sociální média nebo e-mailový marketing. Cílem je oslovovat uživatele s relevantními reklamními sděleními, která oslovují jejich specifické potřeby a zájmy a pomáhají je přesvědčit k provedení požadované akce.
Typicky remarketing funguje prostřednictvím sledování chování uživatele na vaší webové stránce a následného zobrazování relevantních reklamních sdělení těmto uživatelům na jiných webových stránkách, které navštíví. Tento proces pomáhá udržovat zájem uživatelů, kteří již projevili zájem o vaše produkty nebo služby, a může vést k vyšší míře konverzí a prodejů.
Remarketing může být prováděn prostřednictvím různých online reklamních platforem, jako jsou Google Ads, sociální média nebo e-mailový marketing. Cílem je oslovovat uživatele s relevantními reklamními sděleními, která oslovují jejich specifické potřeby a zájmy a pomáhají je přesvědčit k provedení požadované akce.
Newsletter
Zůstaňme spolu v kontaktu
Vytvořila společnost PS Works s. r. o.